Dag 232 - 133 dagar kvar

Ibland är det svårt, ibland önskar jag bara att du kunde säga saker rätt ut, ibland önskar jag att du kunde sluta prata med mig...alltid allltid vill jag att du ska hålla dina armar runt mig...

Så nu har man lättat på hjärtat också..puh!
Kom precis hem från skolan...hann med en sväng till Target också och köpte en locktång! nu är det adjöss med det raka...nej skämt å sido..fast alltså jag köpte en locktång..på riktigt! Måste bara säga att Target i Rockville ligger väldigt skumt till...vet man inte vart man ska så har man inget där att göra iaf.

Idag har varit en sjukt bra dag, alla har varit glada och det har kramats hit och dit. Men min lilla pojke är sjuk...han skakade så mycket att jag va tvungen att linda in honom i duntäcket och sen gunga honom i famnen tills han somna...plutten min!

Annars har inget märkvärdigt hänt...är ju bara måndag.



Så här såg jag ut innan jag åkte till skolan...nu är det kallt så då åker nya mössan på!



- Well of course you did -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0