Dag 233 - 132 dagar kvar

Idag prata jag med den (antagligen) nya au-pairen...kändes sjukt jobbigt. Jag vet att jag vill hem, av många anledningar...och jag vet att jag måste få igång mitt eget liv, göra svåra beslut om framtiden som inte längre går att skjuta på. Men samtidigt älskar jag barnen här så mycke att det gör ont ibland, jag mår dåligt när jag tänker på att jag inte får se dem växa upp, jag kommer antagligen inte hinna höra deras först ord och jag kommer missa mycket annat viktigt. Jag vet att det inte är mina barn men ibland känns det så...och det är en stor anledning till att jag måste åka.

På tal om svinigt så läste jag om svininfluensan idag, det är ganska roligt det där. Jag läste om symptomen i en tidning som kom i brevlådan. Om man har flera av följande symtom bör man vara säker på att man har svininfluensan:
- Feber
- Hosta
- Ont i kroppen
- Huvudvärk
- Rinnande ögon och näsa
Någon mer än jag som känner en likhet med vanlig influensa? Tror jag för säkerhetsskull måste gå till doktorn och se efter om jag brås på svinen.

Har precis kollat klart på Greek...underbar serie det där. Jag skulle göra mycke för att spendera en natt med Cappie...tur att jag har en egen där hemma



Om du är min Seth är jag din Summer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0