Dag 234 - 131 dagar kvar

Är det verkligen bara onsdag?

Sitter med mina musikböcker och försöker plugga...går sådär eftersom nya The Hills avsnittet låg ute på Internet, Glee går på FOX och så har vi vänner CW. Hur tänkte ni att jag skulle kunna plugga när sånt går på TVn? Försöker lära in de 6 elementen av musik, har ju redan gjort det en gång och trots det så sitter det inte. Blir ingen musikprofessor av mig alltså.

Idag va vi på puppetshow...mina pojkar är så duktiga, satt som små änglar och tittade på showen. Jag blir så stolt över dem, mina barn ska vara exakt som dem.

Annars har det inte hänt så mycket skoj. Nu tänkte jag sova och göra ett nytt försök med träning imorgon bitti. Får se hur det går.





- What about your ten thousand promises? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0