Dag 235 - 130 dagar kvar

Har blivit helt tokig i låten Watcha say med Jason Derulo..helt underbar låt..den går repeat hela hela HELA tiden! Synd bara att han inte är snygg...på tal om en annan som inte är snygg så läste jag idag att Lil Wayne har 4! Barn..hur fan gick de till? Det första fick han när han bara var 15 år...funderar på om jag ens visste hur man gjorde barn vid den åldern..antagligen inte. Ja, snygga var tjejerna iaf...kanske är tatueringarna som lockar vad vet jag.

Var ute och sprang idag..för första gången på undra år. Det här med träningen går verkligen åt helvete. Och fotboll har jag inte spelat på en månad heller..får ta tag i det till helgen.
Helgen ja. ser ut att bli middag imorgon med Katya och Jessica. På lördag ska jag antagligen på bio med flickan och sen på football om det vill sig väl. Kanske utgång också. Söndagen måste ägnas till plugg...har ju för fasiken midterm på måndag! AH!

Nä nu får det bli sängen.



Sitter i min Harvard tröja och funderar på varför jag inte har nån karl i min säng...jag är på myshumör...




- I used to be lovedrunk, but now I'm hungover -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0