Dag 239 - 126 dagar kvar

YES! Alltså jag borde ju bara skita i det här med Halloween och gå och lägga mig istället. Ja, fick ett hett tips av Åsa att åka in till Bethesda och köpa min Halloween kostym..tinkerbell då alltså. Men så klart så fanns det ju bara storleken L kvar...nej inte min storlek. Så ja jag tänkte ge upp när jag får se en annan kostym...Fun leaf fairy..AKA Cannabis fairy. Tydligen tycker jag att det är en otroligt bra idé och köper hem den kostymen. Lite senare..hemma med kostymen..kommer jag på att jag ska ju vara utklädd tillsammans med mina barn på dagen på Halloween. Pojkarna ska vara björnar, flickan prinsessa..och jag ska vara ett cannabis blad??!! Amen gud..och jag ska vara lärare? Måste ju allvarligt ha nåt fel uppe i huvudet...

Apropå ingenting så är Greek fortfarande världen bästa serie, alltså jag vill också gå på College och vara med i en förening. Jäkla Montgomery college som inte har sånt...inte ens ett fotbollslag har dem.

Nä, nu ska knark fairy gå och sova





- I just wanna be happy -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0