Dag 240 - 125 dagar kvar

Hallå där blåbär, inga varma leende - ingen betalning! Sådeså!

Idag gick ju inte alls som planerat. Hade bokat in en msn dejt med min heta pojkvän. Den lilla stackaren satt uppe till kl 2 svensk tid för att vänta in mig. Jag va ute på min joggingtur och vi skulle prata efter den. Men ja, då ringer ju Katya och vill äta middag i Rockville. Nu är det så att jag är här för att ha roligt - och jag lovade mig själv att jag skulle inte vara en av dem som sa Nej, jag ska toffla med min pojkvän. Underbar som Andreas är så förstår han det...du förtjänar bättre!
Iaf, jag, Katya, Mattias och Jessica for till Rockville och åt på ett helamerikanskt Inn...så himla mysigt. Världens godaste chokladkaka hade dem också. Weehoo.

Min outfit (ja vi kör på dagens outfit så kanske jag vinner pris vid nästa Bloggawards..*hoppas, hoppas*

 

- Is there a reason why? -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0