Dag 243 - 122 dagar kvar

Jag ber återigen så fruktansvärt mycket oim ursäkt för dålig uppdatering, men ja det har hänt så sjukt mycket det senaste dagarna.

Kom precis hem från Ida, jag spenderade natten där efter en av de roligaste kvällarna i DC så här långt. Det var schlagerkväll på svenska ambassaden och Mia trivdes som fisken i vattnet. Jag stod och sjöng med till Sahlene och pratade med Christer Björkman och drack gratis champange..ibland är livet bra härligt och okomplicerat. När jag (såklart) skulle ta ett kort med Sahlene också så sa hon att hon tyckte de var roligt att jag kunde alla hennes låtar...jag skyllde på pappa.

Fredagen spenderades i sockerkoma hemma hos Ida, vi satt och spela spel och åt milky ways till typ 2 på natten. Att man skulle upp och jobba kl 8 morgonen efter tänkte man inte på då...och det fick man äta upp sen. Jag tog med barnen till puppetshow på dagen, de hade svinkul och jag kunde vila.

Självklart glömde jag min kamera, men få inte panik..självklart tog Åsa en massa kort med mig och schlager kändisarna istället, det kommer upp när jag kan sno dem från hennes blogg.




- Tornero -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0