Dag 246 - 119 dagar kvar

Haha, kom precis hem från middag med Katya, Jessica och Rosie..loggar som vanligt in på fejjan och då har jag fått en mejl från en kille som heter Ryan. Hahaha, han tog en bild tillsammans med mig och Åsa..och tydligen tyckte han att vi va så snygga att han nu har den som bakgrundsbild på sin telefon...Haha btw Åsa.han säger att vi var Awesome..YEAH!



mn ser ju helt klart vem som gillar uppmärksamheten mest...hahaha. Allvarligt jag dör, det här är så himla roligt, ja nu får jag sluta skratta och gå och lägga mig istället.



- superhuman -

Kommentarer
Postat av: Asa

Sa jadra nice =)

2009-10-29 @ 13:58:01
URL: http://asahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0