Dag 248 - 117 dagar kvar

Nu sitter jag här i mina mys kläder och känner hur humöret än en gång är på topp =)
Underbara mamma och pappa skickade lite koftor så att jag inte ska behöva frysa..har ju letat här men inte hittat någon bra, så det är tur man har kontakter i sverige.

Äntligen är det fredag, helst skulle jag vilja slänga mig i soffan och sova med en gång...är så himla trött. Men ja, jag har ju köpt choklad från Godiva och den måste ju bara ätas upp ikväll..hehehe. Har match imorgon..ska bli så himla kul att spela igen, har varit frånvarande i typ en månad nu..ja jo jag har hängt på Mcdonalds istället.

Hitta några roliga bilder från helgen på Åsas blogg också...äntligen är bilden med Christer Björkman här!



Ja, jag är egentligen längre i verkligheten..hrm



Lite svettig efter att ha sprungit efter kändisarna hela kvällen...puh..men tillslut fick vi na



Åsa och jag sjunger nationalsången...väldigt bra om jag får säga det själv



Champange på toaletten....hehehehehe




- I love so much that I'm ready to let you go -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0