194 - 171 dagar kvar

Nu hände ju något väldigt intressant...eller ja det beror ju på hur man ser det. Men iaf, jag har alltid tyckt att Jack Nicholson är det äckligaste människan på den jord, jag menar skulle jag göra en film skulle han lätt va den däräckliga gubben som har en tröja som bara når halvvägs ner på ölmagen och kliar sig i navelen. Men nu säger min Hostdad att Jack Nicholson tydligen är den bästa skådisen i hela världen och dessutom är med i världens bästa film - A good few men. Ja jag vet, men självklart måste detta undersökas...så det blir att bädda ner sig och titta på denna film. Om inte annat är Tom Cruise med...och han är ju..ja konstig.

Annars har absolut inget roligt hänt, en vanlig trosdag med vanliga händelser. Dock har jag fått veta att min underbara prins kommer på återbesök under Thanksgiving, tillsammans med mina föräldrar. Oj, nu börjar det bli allvar här =)

Vi hörs imorgon.






- That was all you had to say -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0