Dag 190 - 175 dagar kvar

Som om jag har råd att lägga 100 dollar på kurslitteratur, jag har bättre saker att lägga pengar på!

Igår var första dagen på nya kursen..hrm..ja easy A var det ju inte. Jäklarns vad mycket man ska lära sig. Här trodde jag att de va en flumkurs där man mest satt och lyssna på musik och myste. Icke! Visst, man lyssnar på musik men sen ska man ju kunna identifiera skiten också..typ, era, årtal, kompositör och sen ska man kunna dela in låten i sina 4 "grund" pelare - det som gör det till musik. Alltså, om jag inte passar mig så kommer jag ju faktiskt bli kultiverad på riktigt!

Annars var det en ledsam dag igår, min underbara åkte hem...hela vägen till andra sidan Atlanten. Det är så sjukt orättvisst, och jobbigt, här utan honom. Nu måste jag passa alla barnen själva igen! Tur att flickan börjar skolan idag på morgonen. Då blir det jag och tvillingarna mot världen!
Det var tur för mig och mina tårar att Greek hades äsongspremiär på teven igår.





- Wakw up call -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0