Dag 191 - 174 dagar kvar

Idag känns det väldigt svårt, första dagen utan min älskade Andreas har precis gått mot sitt slut. Det är så himla jobbigt att sakna nån, och nu är det värre än det var innan. Tur att mina föräldrar kommer snart!

Idag var en mycket lugn dag igen, tvillingarna är så mycket roligare att ha att göra med när dem sover hela nätterna. Vi hade en playdate med Melina och Adeline..alltid roligt eftersom tiden går fortare då. Tyvärr jobbar inte hon imorgon så får se vad vi hittar på då. Flickan har ju börjat skolan nu, vilket gör det lättare att planera saker - tvillingarna har inte lika stora krav!

Nej, nu ska jag sova. Ännu en natt utan min älskling.






- Hur många gånger kan en person krossa ens hjärta innan man glömmer? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0