Dag 193 - 172 dagar kvar

Okej, så om jag blundar och långsamt räknar till 10 så är du borta ur mina tankar va? Men snäll om du får en glass då? Försvinner du då?

Åh så har hösten kommit till Gleb echo också. Ska göra en 10 - i - topp - lista:
1. Karusellen går numera bara på lördagar (-)
2. Alla camp-ungar är borta från lekparken (++)
3. Jag måste ta på tvillingarna långbyxor (+)
4. Jag måste sluta sova i mina underkläder och ta på mig pyjamas igen (+++)
5. Skolbussarna går utanför mitt fönster igen (- - )
6. Jag måste skjusa och hämta barn
7. Jag får börja använda halsduk (snart iaf)
8. Alla serier har säsongsperiär igen (+++++)
9. Höstenlöven faller
10. Caroline börjar skolan och jag har bara 2 barn att ta hand om (+ gånger hundra)

Så ja, sakta men säker går mitt liv här till att bli lite lättare. Dock har en del otroliga saker hänt. Om ni kommer ihåg så har jag ju haft problem med mitt VISUM, jag får ju inte ta körkort eftersom nån statlig organisation inte kan verifiera mina uppgifter, och idag fick jag veta att ambassaden råkat skriva fel födelsedagsdatum på visumet och detta gör att jag numera inte kan skaffa nånting som har med amerikanska regeringen att göra...roligt! Ringde till CC och de sa bara att man kan ju inte få ett nytt visum..hallå..det är amerikat vi pratar om...så jag får leva med mitt fel och utan körkort! Hoppasan hejsan.

Dessutom har kattskrällena skaffat loppor..roligt säger jag och kliar mig på benet!

Nu myser jag i mina nya Harvard tröja och kollar Gleek...ganska roligt.






- Why don't you keep trying? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0