Dag 196 - 169 dagar kvar

Åh vilken bra dag! Fast å andra sidan dras jag med världens huvudvärk så den kanske inte va så bra ändå.
Idag åkte jag, barnen och deras far till bokaffären, barnen älskar att titta i böckerna och leka med leksakerna där. Min hostdad var sådär extra gullig och köpte den tredje Twilightboken åt mig, helt sådär plötslig...jag behövde inte ens fråga. Det är vad jag kallar bonus på arbetet!

Har haft huvudvärk och vet inte riktigt var den kommer ifrån...men men förhoppningsvis går den över till imorgon. Jag fick den när jag satt och skrek över Zatans mål i slutsekunden...men herregud kille, kunde du inte gjort mål lite tidigare eller? Här får man ju hjärtattack för mindre.

Känner att jag grävt ner mig för mycket i en komplicerad situation också...man jag vet inte hur jag ska ta mig ur den. Varje gång jag bestämmer att det får vara nog så börjas det om..och idag fick du mig att erkänna att det jag skrev va till dig också...och jag som alltid levt efter att det man ger ska man få tillbaka annars slutar man med det!



Boten för huvudvärken får bli godis i massor och den senaste boken om snygiggen Edward! Mumma!




- hole in he head -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0