Dag 198 - 167 dagar kvar

Efter en timmes sömn är man människa igen!

Herregud vilken gårdag! När jag är ute med mina Mexicanska brudar så kommer vi alltid hem vid 3 snåret, vilket alltid för att jag kan börja jobba 8 dagen efter =). Men med min svenska flickor är det minsann annorlunda..jag följde med Ida och Åsa till DC igår och jag hade inte mer än satt mig på metron innan jag insåg att jag glömt hemnycklen hemma...FAN! Det betydde att jag redan innan visste att jag va tvungen att sova hso Ida och gå uppkl 7 för att hinna hem lagom till att jobba...dessutom skulle min värdfamilj bli oroliga. Roligt!
Iaf, jag struntade i detta och åkte in till DC ändå! Och himla roligt var det..var först på local 16 och sen Midtown..jag måste dock säga att Midtown var lite creapy eftersom det var allt för lite flickor där vilket betydde att killarna samlades som flugor kring koskit runt oss. Och tydligen så är det helt ok att ta nån på rumpan helt utan anledning i detta land.

Just ja, så regna det ju såklart så jag såg ut som en dränkt katt på klubben..helt otroligt att jag kom in alltså!

Iaf, vi kom hem kl 5 och jag somna i soffan...larmet gick kl 7 och kort därefter ringer min hostdad och frågar om jag är okej. 30 min senare har han också hämtat mig med bilen. Kände mig som 15 igen.














- Me and U -

Kommentarer
Postat av: ida l

:D bra bruden!! brooo :)



Wiiiii :D

2009-09-08 @ 23:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0