Dag 200 -165 dagar kvar

Ja,nu har man alltså varit här i 200 dagar, wow..känns konstigt. Ibland villjag vara här 200 dagar till och ibland vill jag bara hem. Som tur är kommer familjen snart och hälsar på.

Eftersom det bara var en helt vanligt skitonsdag igår så hände ju inget roligt alls..men men vi tar nya tag.

Okej, nu är det så här..helt allvarligt..jag har bestämt mig för att jag också vill ha en vampyr till pojkvän! Varför får Bella men inte jag? Är helt förlorad i Twilight serien och faktiskt så är min högsta önskan just nu att få en vampyr till pojkvän...jag vill att mitt hjärta ska smälta också. Tänk er att träffa nån som får er att sluta andas med en kyss, att få er kropp att rysa av välbehag bara han rör er...mmm det vore tom bättre än marabou.
Så, om ni träffar på en vampyr där ute,så ge han mitt nummer okej?

Tänkte bara avsluta med en rolig bild som Katya tog för nån vecka sen..det roliga är att jag ser naken ut :O. Vilket jag absolut inte är, fast det ärlite ovanligt att jag visar mig med så här lite kläder;





- Why did you have to be a heartbreaker? -



Kommentarer
Postat av: Nattiz

Haha, du ÄR ju naken! Liar! :P

Jag måste så läsa Twilight-böckerna. Har bara sett filmen & kikat lite i första boken. Verkar grymt bra iaf :)

2009-09-10 @ 23:29:21
Postat av: ida l

haha WTF!???

2009-09-12 @ 21:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0