Dag 204 -161 dagar kvar

Jaha, så gick hela helgen i bara ett svep.
Detta var ju en (av mina få) helger då jag är ledig lördagar, så jag försökte göra det mesta va det;

Lördag morgon var jag uppe kl 6 på morgonen för att kunna åka iväg till matchen mot Crush. Vi vann med 4-0 och jag fixade en frispark...hell yeah. Jag förstår inte riktigt det där med divisioner i WASWL...jag menar, vi har gått upp till div.2 men moståndet verkar inte ha blivit svårare. Lika bra att skryta medan det går bra...så att säga

Kvällen spenderade jag med mina mexikanska flickor,först var inflyttningsfest hos Katya och hennes familj. En trevlig sammankomst som vi lämna när medelålderna människorna blev fulla och pinsamma, så vi gick över till Mathias, den ny killen från Österrike. Men den tyska flickan (hans flickvän?) tyckte vi trängde på så vi åkte in till en klubb i Bethesda istället. Vi åkte till Jack's Union och det var ett roligt ställe, bra musik och så fick man behålla sitt livsrum.
Så jag kom hem 5 inatt och sova ända till 11, då krafsade Magnus på dörren och tyckte jag skulle vakna.

Idag har jag gjort läxor och sen åkte jag till Laurel med de svenska flickorna och åt på Japansk restaurang, mycket gott och trevligt.

Nu ligger jag och kollar på VMA och tycker att Beyonce är en ganska trevlig prick =)










- Are U ok Annie? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0