Dag 205 - 160 dagar kvar

Ja, jag har dålig nyheter och bra nyheter.
Den bra nyheten är att jag inte hade något hål (måste ju vara första gången) men dock är den dåliga nyheten att smärtan i tanden kommer från en fyllning som spruckit. Sprickan lagas förhållandevis billigt...200 dollar för att byta ut fyllningen och göra det bättre. Det riktigt riktigt dåliga nyheten är att sprickan kommer från att jag biter ihop och gnuggar min tänder mot varandra så att fyllningarna och tänderna går sönder (något som man tydligen inte kunde komma påi sverige under alla mina tandläkarbesök). Jag måste alltså ha ett nattskydd som kostar 900 dollar!! Det här kan bli intressant att lösa...

Var på lektion idag igen, gillar verkligen inte min professor...hon är sån där översittare. Sen har jag en tjej i klassen som hela tiden kommenterar och rättar läraren, som lärare (eftersom jag är det) så avskyr jag sådant, vill man rätta undervisningen kan man göra det efter lektionstid. Visst, ett par fel sådär kan man ju ifrågasätta men hon gör det konstant vilket påverkar undervisningen för oss andra negativt. Jag trodde att kursen skulle bli lätt, icke! Här har man läxor och uppgifter hela tiden, puh! Skulle körtpå womenstudies i alla fallk känner jag.

Nä, nu har jag kollat på twillight och Robert ytterligare en gång och borde sova.Gnatt




- You're the best I've ever had -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0