Dag 206 -159 dagar kvar

Kom in i en diskussion med min hostdad idag om klädesreglerna för beachvolleyboll...visste ni att tjejerna inte får ha trosor som är längre än 7cm i sidsömen. ja, jag tycker det är sexistiskt medan min hostdad hävdar att det mer handlar om regler och att det måste finnas något som berättigar det. Ja, säger jag...antagligen män i styrelsen.

Annars har det varit en lugn dag ida,hade playdate med Ida och Elin på förmiddagen och sen spenderade jag och barnen eftermiddagen i parken. Lugnt och mysigt.

Idag saknar jag min sötnos..jag vet inte varför men vissa dagar är alltid svårare än andra. Kanske beror det på att jag måste börja bestämma mig om jag ska stanna längre i USA eller inte. Funderar på att förlänga sex månader...men ja, jag vet inte.






- Just go -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0