Dag 207 - 158 dagar kvar

Ligger och kollar på The beautiful life på CW..hmm en serie som supermodeller..och så är han från Highschool musical där..weird. Men ja, den verkar lovande, bra skådespelare och bra musik. Men jag gillar inte när människor spelat onda i andra serier och nu ska man tycka synd om dem...nä sånt gillar inte jag. Man får väll bestämma om man ska va ond eller inte!

Kollade på So you Think you can Dance idag med min hostdad...han är ju lite av en stjärna. De va en kille i showen som va så där störrigt högljud så då börjar vi prata om honom;
Jag: I don't like loud people
Hostdad: What? Like how I was screaming when I watched soccer earlier today?
Jag: No, I mean like annoying people who just talks loud and screams all the time
Hostdad: Are you calling me annoying?
Jag: I was talking abou the guy on TV
Hostdad: Who is loud like me?
Jag: Just forget it, you don't get it
Hostdad: No lets talk about this...
Så började ännu en otorligt dum diskussion på 20 min innan han fatta vad jag mena. Jag måste lära mig hålla tyst!

Imorgon är det torsdag, en helt vanlig torsdag SUCK




- A lot can happend in two weeks -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0