Dag 210 - 155 dagar kvar

Ja, i helgen har det hänt en massa skoj! Igår blev det mexikansk fest för att fira deras befrielse...woohoo en massa exotisk mat och som vanligt vitast på fältet. Lärde mig uppskatta mexikansk musik och mexikanska killars beteende..eller ja uppskatta och uppskatta..stå ut med snarare! Men roligt var det.

Idag stod Baseball och Bio på schemat. Jag, Åsa och Elin åkte till Baltimore och titta på Orioles vs Red sox. Såklart vann Red Sox eftersom Orioles suger, men de va iaf kul att titta på en Major league match..nu har jag en sak att boka av. Köpte också en T-shirt till mig själv och en boll åt min sötnos. På kvällen direkt efter matchen åkte jag, Elin och Ida till Rockville och såg Love Happens...mycket mysig film.

Självklart så är jag fruktansvärt dålig på att ta med kameran, så jag har inte tagit några bilder...men jag ska sno några från mina vänner så lägger jag upp dem sen.

Nu sova!




- Moving my hips like YEAH! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0