Dag 211 - 154 dagar kvar

Idag blev hela världen förklarad för mig. Lika bra att ta det från början;
Jag har ju alltid haft problem med höger och vänster och så har jag varit lika lika duktig med att använda båda höger och vänster hand, tex, jag klipper med vänster, skriver med höger och äter med gaffeln i vänster. Inte för att jag lagt ner mycket enrgi på varför men iaf. Nu har det kommit fram att det finns ett ord för det (som jag naturligtvis glömt bort..men ändå!) och detta händer bara väldigt intelligenta personer. Detta har min professor i musik klargjort för mig...woohoo jag är ett geni!

Annars hände inte så mycke skoj idag, jobbade som vanligt, pluggade, gick i skolan och sen så shoppade jag upp mina pengar på CVS pharmacy. Livet är bra och okomplicerat.

Här kommer lite bilder från i helgen:



Mathias var tvungen att framhäva att var enda killen med oss till festen (väll där fanns ju en massa andra)



Tequila shots!



Mia efter tequilan!





Baseball på söndagen

Har en stor dag framför mig imorgon. Önska mig lycka till!



- You're the queen of everything -

Kommentarer
Postat av: ida l



livet SKA vara bra och okomplicerat :D

tänker på dig!!



KRAM :D

2009-09-22 @ 21:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0