Dag 212 - 153 dagar kvar

Oj, jag somnade visst till vänner igår så det får bli ett morgoninlägg igen...hehe

Igår hände inte så mycke skoj, jag bev förbannad men det är ju inte så ovanligt..jag åt kycklingvårrulle till middag (om nån nu skulle vara intresserade av det) och jag kollade eftersändningar av Greek och OTH. Ja, vilket otorligt viktigt och intressant tisdag, undrar just varför det bara är helgerna som är roliga i detta land?

Fick reda på att jag ska jobba hela helgen också, fantastisk roligt. Men ja, tvillingarna somnar ju 7 så det ska väll inte vara några problem. Dessutom har ju ett prov i musikhistoria på måndag så det är väll ett bra tillfälle att plugga till det. Fast jag vill ju inte...

nej, nu får jag rycka upp mig och klä på mig och kanske äta något.





- Oh no you didn't -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0