Dag 215 - 150 dagar kvar

Idag är det fredan, efterlängtade fredag. Ibland känns det som att man bara glider igenom veckorna i hopp om att helgerna ska komma snabbare. Men ja nu är den här och idag står Fame på schemat, förhoppningarna är skyhöga så kommer antagligen komme hem besviken.

Hade playdate idag och insåg att jag antagligen inte kommer kunna lämna dessa underbara pojkar. En kvinna i gruppen var eftera mina pojkar som en igel och jag ville bara slå henne, ga fan i mina pojkar! Så hur i all världen ska jag kunna lämna över pojkarna till nästa Au-pair? Aja, det är ett senare problem..förs måste jag fixa kvinnan i gruppen på måndag. Får lura i pojkarna att hon är ond.

Nä nu måste jag antagligen duscha



Det spelar ingen roll hur högt jag skriker...du kommer ändå aldrig höra...



- You're one in a million -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0