Dag 216 - 149 dagar kvar

Idag blir det en lugn kväll, jobbar tills..ja när resten av familjen kommer hem från segelturen.
Dock är det ganska lugnt att jobba med bara tvillingarna, de somnar ju ganska tidigt och istället har jag suttit och pluggat i 2 timmar...känner mig väldigt duktig. Det är svårt med klassisk musik, det är svårt att skilja styckena från varandra...jag menar självklart låter inte allt lika - men det är svårt att hitta något kännetecken så att man direkt vet att det är Beethoven eller Chopin. Förhoppningsvis ska det vara lättare till jul =)

Åkte och köpte en Nightguard idag också, och när jag kommer hem står det på paketet:
- Får ej användas om man har klickningar i käken eller blivit diagnostoserad med TMJ
Vilken tur att jag både har klickningar i käken och fått den diagnosen av tandläkaren...jippiie ytterligare ett dilemma...att vara eller icke vara...att använda nightguard eller inte! Jobbigt!

Nä nu är jag redo för mys i soffan framför en bra film. Myskläderna är på, Twizzlers i munnen och popcorn i micron. Härligt!





- don't wanna see your face, you better disappear -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0