Dag 217 - 148 dagar kvar

Usch va de här lediga dagarna går fort...om några timmar är det måndag igen och då väntar jobba i 6 timmat och sen skola + exam. Livet kunde ju se lusare ut...haha

Söndagen har dock bjudit på roligheter, var på Hockey tillsammans med Eva. Caps vs. Rangers stod på schemat...det var en försäsongsmatch och det märktes. Ingen glöd och inget kämpa, inte ens närkontakter fick man se. Tur att Bäckström var på planen i alla fall. När vi ändå va i närheten så shoppade vi på H&M också, prova en massa kläder men köpte bara en mössa. Men den va söt iaf.

Nu ska jag se klart Legally Blond och plugga lite...



Jag och Eva,



Jag framför isen...



Matchen...



Söta Eva...



Min nya T-shirt...



Jag framför isen i min nya Jacka..och T-shirt




- I believe in miracle -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0