...just in case you were wondering...



Jag älskar att känna dina mjuka läppar på min hals
Jag älskar hur du kittlar mig bakom öronen med din mun
Jag älskar hur din mun plutar ut när du blir sur
Jag älskar hur barnsligt glad du blir när du får som du vill
Jag älskar hur du alltid lutar huvudet bakåt och säger Ja!, och gör det där med ögonen.. när du verkligen vill nåt
Jag älskar hur dina ögon byter färg beroende på vilket humör du är på
Jag älskar hur vi kan sitta och göra ingenting och att det är ändå min favorit stund på dagen
Jag älskar, älskar, älskar dig


Du har startat något som kommer finnas för alltid, du vägrar bara inse det




Du undrade säker inte men får veta det ändå!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0