En ny vecka...

Idag är jag ledig ser det ut som, lika bra lixom..så kan man göra allt det man inte tyckte att man hann med i helgen. Fast jag har svårt att vara ledig på måndagar. Jag blir så sjukt rastlös och så kryper dagen fram.
Jag får ta cyklen och cykla till staden istället, fick ju mer lön än jag trodde så jag tänkte att jag skulle se om jag hittar några fina klädesplagg. Inte så troligt då det är luleå vi pratar om, men ändå!

Just ja, såg Clash of the titans igår med Andreas och Andreas (bra där med samma namn, blir mindre komplicerat). Men ja, jag tycker det är tråkigt med filmer som i stort sett har samma handling som andra filmer..ett krig, en kille, lite gudar eller utomjordingar eller både och, en tjej, lite kärlek och de goda går segrande ur striden. Jag tycker alla filmer är så här...Var har alla romantiska komedier som är så genuina och säregna tagit vägen?

Iaf, nu ska jag göra nåt vettigt av dagen...





Nu vill jag ha sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0