Ett gott skratt förlänger livet

Vilken man han är den där Kjell Bergqvist. Måste lätt vara sveriges roligaste skådespelare! Har ni sett filmen den bästa sommaren? Jag garvar läppen av mig varje gång han kör över guppet på vägen och säger till barnen:

- Nu tar vi det där en gång till för man vet aldrig när man får roligt nästa gång.

Så himla klockrent. Jag kan inte för allt i världen förstå varför han inte är med i varje svensk film. Komedi eller inte. jag skrattar bara jag ser honom.

På tal om roligt föressten. Alla som inte sett The big bang theory borde genast se den...det roligste som gått på TV på länge. Sheldon är som Kjell..de behöver bara visa fejjan så skrattar man.




Jobb imorgon så nu säger jag gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0