Maat

Sitter och väntar på att maten ska bli klar. Idag blir de falafel med ljummen rotfruktssallad eller nåt liknande. De luktar gott iaf så det verkar inte bli helt misslyckat. Konstigt att man inte gjort falafel innan, typ det enda nyttiga som faktiskt är gott.

Annars har jag inte gjort mycket annat idag än att leka invalid. Foten är stor som en fotboll och jag börjar få en dålig känsla.

Just ja, pimpa mitt vardagsrumsbord också...



Får se hur länge jag orkar ha det så..gissar på att de är borta om en vecka =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men du har ju börja blogga igen :D en till blogg att läsa, nice ;)

2010-04-27 @ 14:18:19
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0