Skulle inte tro det....

Japps, då är det dags igen.
Jag kunde vara borta från det här med att blogga i exakt 2 (ehh..?) månader och kom sen på att jag har ju fruktansvärt intressant liv...Jorå

Om jag ska ta bort gamla inlägg? Nej vet ni vad, ni får snällt stå ut med att inlägget under detta är 2 månader gammalt och skrivet borta i atlanten. Jag menar, jag måste ju få längta tebax...

Jag kollade på bilder på mina underbara barn idag och börja som vanligt lipa. Jag saknar dem så otroligt mycket, jag vill bara slänga mig på nästa flyg och åka och krama om dem. Men ja, det får vänta lite...först ska jag jobba och samla pengar sen så...
Och mina underbara vänner..mina lovers..jag vet inte hur många gånger jag önskar att jag kunnat åka hem till Elin och leka med hennes och Idas barn. Och äta middag på Cheescake factory och danska benen av mig med Linda och Åsa (och såklart Elin och Ida). Nej, nu får de va slutdeppat..här ska skrattas åt Big Bang Theory.





Kommentarer
Postat av: Elin å Linda

Kom tillbaka!!! Vi saknar dejjj <3

2010-04-17 @ 04:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0