Typiskt...

Idag har jag varit ledig hela dagen, och vad har jag gjort? Få se nu...just ja, absolut ingenting! Jag har inte ens haft tid ( läs ork) Jatt blogga. Varför är det så att man är som tröttast de dagar man inte gör någonting? Jag får hoppas på jobb imorgon så blir jag lite piggare.

P.s varför blir man inte trött på helgen när man är ledig?

Gjorde en matlista idag..mm jag vet, fler vuxenpoäng. Men va sjutton.
Iaf, så har jag bestämt mig för att bli nyttigare..vilket resulterar i att matlistan numera är vegetarisk. Och vilka roliga veggo recept det finns sen, jag blir helt lyrisk. HKK lärare som jag är så gjorde detta min dag.

Men nu ska jag sova, för miljonte gången idag

Hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0