Zombie

Fatta vad glad jag är att min blogg inte är en av dem där stora på bloggportalen, fatta pressen..orka klämma fram typ 10 uppdateringar per dag om vad man gör (och vem har sånt intressant liv btw?)
Jag sitter här tjugo över nio och har inte orkat skriva ner ett endaste inlägg sen jag kom hem efter jobbet...men vad ska jag skriva lixom:

16:15 Gör mat
17:00 Äter maten
17:15 Diskar

äh jag tror ni fattar, jag har alltså inte intressant liv nog att få fram 10 uppdateringar per dag.

Och vem har tid att lägga ut inlägg mitt på dagen? Jobbar inte människor? Äh jag fattar noll. Jag nöjer mig med mina icke besökare och hävdar att jag baaaraaa skriver för min egen skull och bryr mig absoluuuut inte om hur många läsare jag har.

Frågan är ju dock varför man krånglar upp ett foto om man ändå inte bryr sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0