Lektionsplanering

Jaha ja, här sitter jag en söndagkväll med demokrati upp över öronen. Ska nämligen lära mina underbara 7:or ett och annat som sveriges styrande.
Jag tycker det är superroligt att göra lektionsplaneringar, MEN att kanal5 bestämt att visa både One tree Hill och Greek vid denna tid en söndag kväll gör att mitt fokus glider lite från demokrati till såpor.

Dessutom är det dubbelt trubbel att nya avsnitt av både The hills och The city går SAMTIDIGT som One tre Hill. Hur tänkte dem där? Ja, hur ska jag kunna skriva om demokrati och samtidigt kolla på både Kanal5 och MTV?
Ja, den som lever få se!

Kanske nästa lektion borde ta upp I-lands problem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0