Nytt liv

Sitter i en kaosartad lägenhet och väntar på flyttgubbarna...hoppas och ber att de behagar komma idag för jag klarar inte en dag till i en stökig lägenhet! Det enda negativa med att de kommer är ju iofs att jag måste städa...

Och imorgon smäller de, 16:35 sätter jag mig på tåget och far till Uddevalla.
Usch, jag är riktigt nervös...jag har en sån där klump i magen som är svår att få bort
Men det kommer bli bra. Iofs är de lite tungt att jag måste klara av allt själv i början, kommer dit ensam till en helt tom lägenhet och sen måste packa upp ensam....om jag inte tvingar dit min syster och Nattiz...joooo det gör jag!
Men men, det blir ett äventyr hur som helst!


Kommentarer
Postat av: mamma

det kommer att gå bra. du var lika nervös när du skulle till usa, o det gick ju bra.

2010-08-15 @ 23:49:58
Postat av: mamma

det kommer gå bra. du klarade av usa.

2010-08-15 @ 23:54:45
Postat av: Nattiz

ja men tvinga dit mig nu då!!! :D jag vill!!

2010-08-18 @ 21:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0