Start!

Uddevalla va de ja!
Nu har jag landat. Jag har hunnit jobba en (halv) vecka och jag älskar´t.
Eleverna är så himla mysiga, jag längtar till jobbet och det är ju så de ska va =)

Däremot är det lite körigare på fritids fronten. Känner ju inte en käft i Uddevalla, tänkte åtgärda det med att börja spela innebandy aka skaffa vänner. Men tränaren vill ju inte svara...tror på allvar han hatar mig. Men skam den som ger sig. Vill han bli av med mig får han skaffa besöksförbud.

Imorgon kommer syster iaf, det blir bra. Hon ska nämligen få hjälpa mig storhandla. Det dumma med att sälja en massa saker innan man flyttar är att man måste köpa nytt, och det väger. Tur min syster är stark =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0