Vårt hem ett slagfält!

Åh herregud, nack och ryggvärken är ännu värre!

Jag har nämligen sovit på vår lilla miniatyr soffa i två nätter efterson Andreas tyckte det var en bra idé att sälja min säng när vi har 4! nätter kvar i lägenheten. Hur den mannen klarar av civilingengörs programmet är ett under!

Iaf, vår flytt ät i full gång och det enda som fattas är flyttfirman. Tanken var att flyttfirman skulle komma idag och hämta alla saker och sen skulle jag städa lägenheten utan en massa skit liggandes. Men nej, flyttbilen tyckte tydligen de va en dålig idé och meddelade att den kommer imorgon sitället. TACK!

Så ja, nu jag siitter jag i en nerpackad lägenhet och lyssnar på lady gaga.



Föressten finner jag det väldigt förvirrande att Lady Gaga sjunger om Alejandro (en kille som helt klart låter mexikansk eller iaf spansk) och sen har en massa dansare som ser ut som Ryssar i sin video. Jag menar, vill hon sjunga om Ryssar så kunde hon väll använt Dimitri eller nåt annat ryskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0