Matchdag!

Jag förstår inte varför folks envisas med att lägga matcher tidigt på söndagar, här ligger man i en varm säng och brevid en mysig kille och så helt plötsligt ringer klockan och man måste gå upp och göra sig iordning. Jag tror att en samtal till de-som-bestämmer-matchtiderna vore i sin ordning....jobbar på det på måndag!

Annars kommer det bli en trevlig vecka, mån-ons är det jobb...faaast när det är sista veckan och betygen redan är satta så brukar vi ta det lugnt, kanske se lite film och mysa. Sjuorna ska iofs ha ett läxförhör men sen så får de glo film också!
På torsdag åker jag till mamma och pappa och firar jul. Stannar bara två dagar och drar sedan vidare till Ö-vik. Där blir jag dock bara en dag innan jag åker vidare mot staterna. JUST JA - köpa resväska måste göras!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0