Vi gör ett nytt försök

Märkte att det här med bloggen fått ligga lågt ett tag...kan lätt bli så när det finns så sjukt mycket som händer. Jag vet exakt vad som händer..MEN jag tror jag börjar bli vuxen!

Jobbet rullar på, tar upp det mesta av tiden just nu. Betyg ska vara satta imorrn och innan dess var det typ 200 skriftliga omdömen som skulle skrivas. Detta har resulterat i att jag spenderat all ledig tid i skolan på sistone. Men ja, jag antar att det är så när man blir vuxen och viktig.

Innebandyn är väll det andra stora som sker i mitt liv (åh fy så tråkigt det lät då). Vi har speluppehåll nu och det är lite slitningar i laget. Ibland önskar jag att jag spelade i ett herrlag, för kvinnor kan va jävlig griniga ibland.


Men en rolig lagfest hann vi i alla fall med =)



Men nu ska jag göra en powerpoint om Bibeln...hejja vad mina elever komma älska det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0