Dag 259 - 6 dagar kvar

Nu är det så sjuukt nära, har packat hela kvällen och tyckte att de va så bra att jag fått med alla kläder hem...så ser jag tvätthögen NEEJ! Alla dem kläderna ska ju också med...så nu får jag liksom början med "om jag ska ha med den så får jag ta bort ett annat plagg". Men jag tror det ska gå, egentligen vad är kläder...kan ju köpa nya i sverige..om jag får ett jobb..men aja får väll gå naken tills dess eller nåt.

Ni kanske undrar hur det går med den nya Aupairen? Jag undrar om hon läser min blogg. Men i vilket fall..det går bra och hon är gullig. Allt kommer gå bra..så småningom.

Nej, nu måste man väll sova så man orkar med de sista tre dagarna med dessa underbara barn. Jag vet ärligt inte hur jag ska kunna lämna dem. Mitt hjärta värker redan nu.

Och btw, a word from the wise..tänk noga på vilka ni litar på, va helt säkra på att dem litar på håller vad de står för. För rätt som det är står ni där helt själva och måste istället tillbringa natten på T-centralen och vara rädd för att bli våldtagen eller nerslagen.



- Youuuuu liiight up my liiiifffeee -

Kommentarer
Postat av: Andy

Men åh, kom med mig! Skit i SJ!

2010-02-19 @ 00:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0