Dag 344 - 21 dagar kvar

Hej och hå, nu var det länge sedan jag skrev. Men det har hänt mycket. I helgen var jag och åkte snowboard i Virginia, vi åkte i torsdags och kom hem i söndags. Det var riktigt mysigt faktiskt, vi blev insnöade på lördagen och jag var tvungen att åka med barnens morfar och göra upp spår så vi skulle kunna komma ut i form av nödfall..ja dem är ganska gamla. Iaf, precis när vi sätter oss i bilen så tar jag min vana trogen på mig bilbältet...morfarn kollar konstigt på mig och säger; Ta inte på dig bilbältet, du måste kunna slänga dig ut ifall vi far ner i ravinen. Skräckslaget kollar jag på honom och ber en tyst bön om att han skojar...

Fredagen ägnade jag till att åka snowboard, så himla mysigt...jag har saknat det! Var dock tvungen att köpa nya vantar. Tips; fingervantar funkar inte allt för bra i backen.

Igår var jag på basket med Ida och Elin, så nu har jag gjort de fyra stora. Wizards spelade mot Celtics och efter mycket om och men så förlora tyvärr Wizards.





- No matter what they say now, I'm on love -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0