Dag 345 - 20 dagar kvar

20 dagar kvar! Snart, snart har jag avslutat mitt äventyr här och börjar ett nytt sverige. Eller ja äventyr och äventyr..har inget jobb än, men ja det löser sig nog. Det jobbiga är att jag måste bestämma vad som ska hända efter sommaren..var ska jag bo, vad ska jag göra? Jag har ju min lärarexamen så jag hoppas på ett lärarjobb men det ser inte allt för ljust ut.

Idag har det varit rena semestern, hade bara en av pojkarna på morgonen..vilket är en fruktansvärd avlastning mot i vanliga fall. Vi var hemma hos Elin på playdate och hade väldigt trevligt. I eftermiddags var jag i bokaffären med barnen och nu ikväll har jag kollat serier och ätit chips. Äsch, jag tränar i sverige istället...hahaha.

Nu ska jag sova. Gonatt.


- when the sun shine we shine together -

Kommentarer
Postat av: carina hedin

Hej,

Har du eller Ida fått något livstecken från Åsa sen hon gav sig iväg på kryssningen.

Carina (Åsas mamma)

2010-02-04 @ 22:49:02
Postat av: Mia

Hej, nej...men jag tror inte hon har täckning på båten än. Men hon åker väll i land snart och då hör hon säkert av sig =)

2010-02-05 @ 23:34:27
Postat av: carina hedin

Hej igen,



Åsa hörde av sig i går kväll, precis som du skrev har hon inte haft någon täckning.



Carina

2010-02-06 @ 07:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0