Dag 347 - 18 dagar kvar

Åh herregud, det här är helt underbart. Idag (och inatt) och imorgon ska det komma så mycket snö att hela DC/Maryland/Virginia blir lamslaget. Det ska komma en halv meter snö under natten och gissa vad folk gör!? De åker till mataffären och systembolaget och köper upp hela sortimentet. Jag såg på nyheterna att mataffärerna har slut mat och all sprit är borta.
Skolorna stängde kl 12 så jag var tvungen att hämta Caroline tidigare än vanligt, och herregud när jag kom dit var det kaos. Folk sprang in i skolan och drog med sina barn i farten, allt för att hinna hem innan snöstormen. Grejjen var att det bara snöade lite lätt just då så jag stod bara med stora ögon och beskådade spektaklet.

Alltså jag fattar ju att det är värre när det blir snöoväder här än hemma i norra sverige, men allavrligt..det ska va snö en helg...måste man bete sig som jorden går under bara för det? Jisses.

Aja, jag ska iaf hoppa i säng nu...för snödag eller inte så jobbar jag imorgon. Jippie.

 

- I want you back in my life -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0