Dag 354 - 11 dagar kvar!

Jaha, nu är den nya Au-pairen på ingång..tur för henne att hon precis missa stormen som dragit förbi. Men aja, hon får det nog jobbigt ändå. Det stormar ju i det här huset utan snö och kyla ibland.

Nu känns det verkligen som att jag är på väg hem snart, jag ska introducera henne till allt hon ska göra, jag har redan varit tvungen att packa ner en massa saker från min toalett och ge plats till henne, sorterat mina underkläder (ja, jag hade en massa fula me mig från sverige som nu blivit utbytta och ligger längst ner i lådan), har två paket som ska skickas till sverige och dessutom är min stora resväska på nergång från vinden. Ja, nu är det nära..

Till lite gladare nyheter..skulle då inte ha nåt emot att gifta mig med denna herre:



Ja, han är  quarterback för NY giants! Eh mumma. Undra om han är lång?


- I never really liked you anyway -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0