dag 356 - 9 dagar kvar

Okej, ännu en helg till ända..och vilken helg sen!
Fredagen började ju såklart med att den nya aupairen kom, och ingen fara mina kära hon är helt ok och veckan kommer inte bli så hemsk som jag trodde. På fredagskvällen åkte jag till Ida och Elin och tittade på film, män som hatar kvinoor...konstig med ok film. Jobbade på lördagen och åkte sen iväg till en Cheerleading tävling med Chris och Ida...nu har jag sett allt. Och jag fick tom ta kort med ett lag =). På kvällen var det fest hos Humberto...Maria fick alldeles för mycke dricka och kvällen sluta i katastrof...och idag mår jag inte så bra. Ringde samtal som jag inte borde..och jag får ta konsekvenserna i efterhand.

Helgen toppades av med Brunch i Georgetown och sen film med Jasmine och Elin. SE VALENTINES DAY!

Jag och Cheerleading squaden! Ser jag inte ut att passa in?

 

- You should have known -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0