Dag 358 - 7 dagar kvar

Den här veckan är alldeles för mycket för mig, igår grät jag för jag var så arg och allt jag ville var att åka hem och bara lämna alla. Idag vill jag gråta av lycka för att jag har en sådan underbar hostdad och underbara barn, jag vill aldrig lämna dem. Hur ska detta gå i helgen när jag dessutom ska säga hejdå till alla underbara vänner här? Och dessutom har jag kommit väldigt nära den nya aupairen...nej det här går inte.

Och alla där hemma då? Jag får så mycket kärlek att jag inte ens vet var jag ska börja. Min underbara syster, mina underbara föräldrar, underbara pojke som bara överöser mig med kärlek (utan att han ens vet om det). Jag har det bästa av två världar för att citera Miley Cyrus.

Nu ska jag sova och hoppas att jag känner mig lika älskad imorgon.



- Only fools rush in -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0