Dag 364 - 1 dag kvar

Fatta! Imorgon åker jag hem...ja kan inte fatta det. Ja ska tillbaka till sverige och träffa alla underbara människor igen. Jag ska hem och träffa alla på en och samma gång. Fast ja ni i Luleå får vänta ett litet tag innan jag kommer och hälsar på.

Den här helgen har varit så perfekt som den kan vara. Fredagen spenderade jag med att säga hejdå till de mexikanska tjejerna och lördagen ägnades åt middag och en sista utekväll med de fina svenska flickorna. Åh jag kommer sakna dem så himla mycket, fick så fina presenter av alla också. Det kändes nästan som att jag fyllde år. Och idag har jag bara tagit det lugnt och myst med barnen och fixat det sista innan hemresan. Skrivit ut biljetter och försökt få mina väskor att väga exakt 23 kg var, det är inte lätt ska jag säga.

Men men, nu ska jag varva ner ett tag, kanske sova lite innan det blir hockey natt med Elin.

 

 

 

 

 

 

Ja, det här kommer alltså vara det sista inlägget i bloggen. Jag har inga planer att börja blogga i mitt "vanliga" liv i sverige, så det här får nog bli IT! För nu jävlar åker jag hem igen!

 

- The winner takes it all-


Kommentarer
Postat av: Elin

Saknar dej redan genom att bara tänka på att du åker imorgon :'(..



2010-02-22 @ 00:46:25
Postat av: Nattiz

Weee!! :D Can´t wait! :)

2010-02-22 @ 11:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0