Dag 27 - 38 dagar kvar

Eh ja alltså, jag skriver idag fast de va igår så kommer det mer sen ikväll..elle ja ni fattar!

Jag tror att bloggen får ta lite stryk eftersom jag ska hem snart, jag menar...jag ska ju hinna med så mycke nu och kommer hem så sent på kvällarna och ja ni vet!! Iaf, i torddags va det aupair möte..vi åke skrillor..inte mycke mer hände. På fredagen var det myskväll hemme hos Åsa, gjorde mig ovän med Katya genom att åka dit men det fixa vi genom att danska häcken av oss inatt. Det är mycke som ska hinnas med nu innan man far hem...Philadelphia nån??
Hockey, basket, fjällen, DC...ja alla vill ha en bit av mig..och vem är jag att tacka nej??

En lite halvrolig bild på mig och Katya från igår. Vi hamna på Third edition och det var sjuk roligt med sjukt bra musik. Såg för övrigt den absolut snyggaste killen jag nånsin sett!!!

 

- Someone like me -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0