Dag 29 - 36 dagar kvar

Sitter just nu med flickan i knät..hur ska jag kunna lämna henne? Nä, jag vill inte ens tänka på det..om jag förtränger det länge nog så kommer det kanske inte ske? Eller?

Idag har det varit en bra dag, var som tvungen att vila upp mig efter helgen så jag har bara slöat framför datorn och teven ikväll. Har dock ett problem, både One tree Hill och HIMYM går kl 20.00 ikväll..ååhh jag vet inte vilket jag ska se. Just ja, klickade hem värsta awesom jackan igår från Burton.com

Det kommer bli så bra :)

Annars har väll inte så mycke hänt, jag blir galen på mon hostmum..jag saknar ett par armar att krypa in i, jag vill börja gråta för jag vill inte åka hem och samtidigt vill jag att flyget hem ska gå nu!

 

 

- Youre still the one I turn to -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0