Dag 315 - 50 dagar kvar

Okej..here we go..uppdateringen alla väntat på! Vad hände egentligen i NYC?

Jag, Åsa, Ida, Linda åker med bussen på onsdagen in mot "The big Apple". En ganska dryg bussresa men efter en liten taxitur så hamnar vi på Olive garden. Maria märker att en yoghurt läckt ut i hennes väska över alla hennes party kläder. LYCKAT! Så ja, jag öppnar en flaska med vatten för att dränka mina sorger..natyrligtvis är det en skakad flaska så det flygerut vatten över hela restaurangen...LYCKAT igen! Men ja, det roliga va ju iaf att vi den kvällen fick träffa Jimmy och Mattias som är vänner till Ida. Det mindre roliga var att jag den natten fick tillbringa tiden (istället för att sova) med att tvätta mina kläder.

På torsdagen vakna jag och Linda som de morgonbönor vi är tidigt..vi tog en tur ner på stan. Jag skulle kolla in Burton butiken (hitta inte min jacka så får köpa den online isället) och Linda skulle kolla in G.star butiken. Vi hitta inget men på DC store så hitta vi minsann. Mötte upp Åsa, Jimmy och mattias för lite mer shopping, eller fönstershopping rättare sagt. Mötte upp Ida och åt en svingod vegetarisk lunch.
Planen va sen att vi skulle in på Times Square och checka läget...och sen åka tillbaka och piffa till oss och sen dra på dne där ascoola festen i trump tower! Inget blir som man tänkt sig...
Vi kom inte in på Times Square för det var för mycke folk så vi bestämde att åka till hotellen istället. Vi piffa till oss och åt sen en asgod mat! Just ja, behöver jag säga att Trump tower tydligen är en sjaskig övervåning i Chinatown? Inget jag visste innan nyårsafton iaf! Festen sög, kändes som prostitution oh det gillar vi inte. Vi övergav Jeans - Phillippes "party of he decade" och gick till en bar istället. Där hitta vi magiska hattar som gav oss gratis sprit i baren..kvällen slutade med en limousinresa till en lägenhet! Woha!

Fredagen va seg. Handla lite på forever och åkte sen hem.





Ida bjöd på drink efter mina olyckligheter på Olive Garden!





Julstämning vid Rockafella center!





Jag vid middagen





Det finns Åsa posen (som är kusligt lik Kenzas) och ja, då kan vi ju kalla denna Central park bild för Mia Posen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0